Al voordat corona in onze maatschappij intrad, werkten wij al digitaal. Dat wil dus zeggen alle processen zoveel mogelijk geautomatiseerd om alles zo efficient mogelijk te laten verlopen. Want hoe minder paparassen, hoe blijer u als klant wordt. Daar streven wij altijd naar! Daarom wordt er voor u een digitaal klantportaal aangemaakt waarbinnen u alles kunt terugvinden denk aan de status van uw dossier, contactgegevens, belangrijke documenten etc.
Corona is voor ons de aanleding geweest ook de gesprekken hoofdzakelijk virtueel te laten plaatsvinden. Dat wil dus zeggen telefonisch in combinatie met software zodat u heel eenvoudig kunt meekijken en alle stappen en berekeningen kunt volgen. Wel zo makkelijk en zo efficient! Wij geven dus de voorkeur aan een virtueel gesprek, wenst u desondanks liever een persoonlijk gesprek is dat uiteraard nog mogelijk echter kan het zo zijn dat de afspraak niet op zeer korte termijn kan worden ingediend.
Nieuwsgierig naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend (virtueel) gesprek.