Wij werken zoveel als mogelijk digitaal. Dat wil dus zeggen alle processen zoveel mogelijk geautomatiseerd om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Want hoe minder paparassen, hoe blijer jij als klant wordt. Daar streven wij altijd naar! Daarom wordt er een digitaal klantportaal aangemaakt waarin je alles kan terugvinden denk aan de status van het dossier, contactgegevens, belangrijke documenten etc.
Wij voeren onze gesprekken zoveel mogelijk via beeldbellen (Teams) zodat je heel eenvoudig kan meekijken en alle stappen en berekeningen kan volgen. Wel zo makkelijk en efficiënt daarbij is het sneller in te plannen. Daarnaast communiceren wij veel via de email en telefonisch.
Nieuwsgierig naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op voor een Teams of telefonisch gesprek.
Waarom kiezen voor Schulz FD?
Hier kunt u onze vergelijkingskaarten vinden:
Vergelijkingskaart hypotheken
Vergelijkingskaart risico’s afdekken
Vergelijkingskaart Vermogen opbouwen